תקנון ותנאי שימוש באתר פריפרי

עודכן בתאריך 24 לאוקטובר 2019

לתנאי מבצע “סלסלה חינם למשרד” לחצו כאן.

מסמך זה מגדיר את התקנון ותנאי השימוש באתר Pripri.co.il המופעל על ידי חברת פרש אין דה סיטי בע"מ. משרדינו נמצאים ברחוב הנגב 2, אירפורט סיטי. כתובת למשלוח מכתבים: ת.ד. 1060, אירפורט סיטי נתב"ג 70100.

תנאי השימוש באתר מנוסחים בלשון זכר לצורך נוחות בלבד והם כמובן מתייחסים לכל המגדרים.

מועדי אספקה

עם קבלת הזמנה, יתבצע השילוח לפי לוחות הזמנים המפורטים בדף אישור ההזמנה. במידה וההזמנה תתבצע בכפוף לאישור החברה, העסקה לא אושרה, או בכל מקרה אחר בו נדרש אישורכם לביצוע העסקה, ניצור עמכם קשר לאישורה ואישור אופן השילוח, בעת זו גם תימסר לכם הערכה למועד האספקה. בשירות הלקוחות נעשה מעקב אחר המשלוחים ונעדכן אתכם במקרה של שינוי במועד האספקה.

בכל מקרה בו אתם זקוקים למשלוח דחוף, ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 072-2709944 על מנת לבדוק אפשרות לתיאום שליח באזורי משלוח מסוימים בעלות נוספת.

משלוח ואיסוף

דמי משלוח יחושבו בעגלת הקניות עם הוספת מוצרים. עם זאת במידה ועלויות המשלוח בפועל יעלו על החישוב האוטומטי, ניצור עמכם קשר לאישור. בנוסף, ניתן לבקש איסוף עצמי מנקודות מכירה שיתעדכנו מעת לעת.

מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקאות

באתר זה נמכרים מוצרים טריים (פירות וירקות), מוצרי שתייה ומאכלים שונים נוספים, שהם מוצרי מזון בהגדרתם.

לאחר ביצוע הזמנה באתר, וכל עוד לא נארזה אצלנו, ניתן לשנותה או לבטלה על ידי פנייה לשירות הלקוחות במייל [email protected] או בטלפון 072-2709944.

בהזמנת מוצרי מזון בהם נדרשת הכנה מותאמת אישית (אריזות שי, מגשי אירוח, סלסלות פירות, פירות חתוכים ואחרים), נדרשת הודעת ביטול עד שעה ממועד אישור ההזמנה, וזו תתאפשר אך ורק אם עוד לא החלה מלאכת הכנתה. בכל מקרה אחר החברה שומרת את הזכות לחייב את הלקוח.

אם ההזמנה כבר נארזה ונשלחה, לא ניתן יהיה לשנות או לבטל אותה, ויהיה צורך לבצע תהליך החזרת מוצר כפי שמוסבר בהמשך.

לאחר קבלת המשלוח, עבור מוצרי מזון רגילים, במידה והמוצרים עדיין ארוזים וסגורים ולא נעשה בהם שימוש, ניתן יהיה להחזירם בתוך 48 שעות באחת מנקודות המכירה או בתיאום עם שירות הלקוחות בטלפון 072-2709944.

לאחר 48 שעות מקבלת מוצרי מזון, לא ניתן יהיה להחזירם.

עבור מוצרים בלתי מתכלים, במידה והמוצרים עדיין ארוזים וסגורים ולא נעשה בהם שימוש, ניתן יהיה להחזירם בתוך 14 ימים באחת מנקודות המכירה או בתיאום עם שירות הלקוחות בטלפון 072-2709944.

בכל אופן, כל ביטול עסקה יתבצע בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

זיכוי עבור החזרים וביטולים

זיכוי עבור החזרות מוצרים וביטול עסקאות יתבצע לאותו אמצעי תשלום שאיתו בוצעה העסקה ובניכוי דמי משלוח. בנוסף תהיה רשאית החברה לגבות דמי ביטול עסקה כחוק.

אם מצאתם פגם במוצר שנשלח אליכם, נא שמרו אותו באריזתו המקורית ופנו לשירות הלקוחות בטלפון 072-2709944.

אתר זה נועד להצגת שירותי ‘פריפרי’ והשימוש בו מותר במידת הצורך לבחינת שירותינו ויצירת קשר עמנו עבור לקוחות פוטנציאליים, לצורך קבלת/שליחת מידע עבור לקוחות קיימים וביצוע הזמנות.

אין להשתמש בהמלצות התזונתיות המופיעות באתר כתחליף לייעוץ רפואי מקצועי ומוסמך. בכל מקרה של ספק יש לפנות לרופא המטפל לבדיקה פרטנית.

כל שימוש אחר באתר אסור. למען הסר ספק ולצורך הדגמה בלבד, להלן רשימה חלקית של פעולות לא מורשות:

  • העתקה/הורדת חומרים מהאתר – כל החומרים המוצגים באתר הם קניינה של פריפרי ו/או של שותפיה העסקיים ואין לבצע כל פעולת הורדה מהאתר לרבות קודי מקור, קבצי גרפיקה וטקסטים ללא אישור מפורש בכתב מפריפרי. כל בקשה תיבחן לאחר פנייה בכתב לפריפרי בכתובת:
    ת.ד. 1060, איירפורט סיטי 70100, נתב”ג ישראל.
  • קישור לחומרים המצויים על השרת כגון גרפיקה, קבצי וידאו וטקסטים אשר מהווה הפרת זכויות היוצרים של פריפרי כמו גם שימוש לא חוקי בשרתינו.
  • ניסיון איסוף מידע מהאתר על ידי תוכנות מחשב ייעודיות ו/או כל פעולת ריגול תעשייתי אחרת.
  • ניסיון פריצה לשרת.

כל גישה לאתר ולשרתי פריפרי תירשם ותנוטר בהתאם למדיניות הפרטיות המפורטת באתר ומהווה חלק בלתי נפרד מהסכם השימוש. במקרה של הפרת הסכם השימוש אנו שומרים את הזכות לשימוש במידע שנשמר לצורך מיצוי הדין עם אותם גורמים.

אתר פריפרי פועל על פי דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל מקרה של סכסוך כתוצאה משימוש באתר תינתן לבית המשפט המוסמך בתל-אביב.